Fordi tillid er penge værd!
Der er ingen tvivl om, at IT/EDB/computere i en eller anden form er kommet for at blive. Så langt er alle vist enige. Der opstår dog en del uenighed om hvad IT betyder for en virksomhed, hvad det er værd og hvad det må koste.
En af grundene til denne diskussion er, at der ikke findes noget entydigt svar. Der er nemlig lige så mange svar, som der er virksomheder. Desværre betyder dette også, at virksomheder har svært ved at vurdere deres eget IT-behov, og har svært ved at finde en troværdig partner i et temmelig broget marked...
Det var mit indtryk, at rigtig mange virksomheder var for dårligt hjulpet med IT, til en alt for høj pris.
Jeg følte, at alt for mange havde dårlige oplevelser med IT. Og jeg følte, at nogle lukrerede på andres uvidenhed. Jeg oplevede at virksomhederne nærmest skreg på en troværdig partner. Det var mit indtryk, at virksomhederne med glæde ville betale en anstændig pris for at få hjælp fra en troværdig og kvalificeret partner.
Denne antagelse har i høj grad vist sig at holde stik. ProComp har aldrig annonceret, men til trods for dette har vi i dag en stor og trofast kundekreds, som kommer igen og igen. Faktisk tæller vores kundedatabase kun et par stykker, som vi betrager som tidligere kunder, og i begge tilfælde er det virksomhedslukning der har været årsagen.
Det illustrerer glimrende hvad ProComp står for:
-
høj troværdighed
-
stor faglig indsigt
-
evnen til at tale dansk og ikke "computersk"
-
modet til at sige "det har du ikke brug for"
-
et rimeligt og enkelt prisniveau (alle timer koster kr. 400.-, med 10 eller 20% rabat på klippekort, se PRISER)
-
erfaringen fra andre tilvarende kunder
-
evnen til at analysere et behov og skabe en løsning, hvis den ikke findes i forvejen
-
kvalificeret undervisning på den enkelte brugers niveau
-
en klar holdning til at IT er en driftsudgift og IKKE en investering
Er du også - som ejer af en mindre virksomhed - træt af skyhøje priser, konstante IT-problemer og manglende troværdighed, så skulle du måske prøve at tage kontakt til en af vore referencer. Vi kan måske hjælpe hinanden...
Med venlig hilsen